Julstämning i november

Någon som har en tomteluva? Jag skall fota mig själv i en för
att använda till redaktionskollaget vi gör varje år.

Så om ni har någon, vet någon som har en, vet någon affär som
inte skulle kunna hindra mig från att sätta på mig den på huvudet
och sen klicka på avtryckaren, och det är i närheten (på) Gotland
så skriv en rad.

Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way,
Oh what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh,

O Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way,
Oh what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh.

Kommentarer
Postat av: Emil

Du pratar om att alla dina gamla bekantskaper och folk i din närhet har gjort så mycket mer än du. Men de har inte världens coolaste blogg. Kram

2008-11-24 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]