I paint self-portraits because I am so often alone, because I am the person I know best - Frida Kahlo

Jag blöder, som fan. Två utdragna tänder resulterar ofta i det. Så tänk er en liten tjej med skräck i ögonen och bomull i munnen. - det är jag just nu. Livrädd för hur ont det kommer göra när bedövningen släpper. Än så länge skrivs detta i bedövningsdimma och jag har svalt en Voltaren redan, förebyggande ni vet.

Men något muntrade totalt upp min dag i alla fall, posten damp just ner. Där låg det ett paket/brev. Jag blev väldans förundrad, jag får aldrig klok post utan bara reklam och räkningar, fram tills jag såg post-it lappen det stod UMIT på. Jag hoppade runt lite lyckligt. Starfighter, Kenny Starfigher. Recensionsexemplaret av Kenny Starfighter har kommit.

Tack så mycket. Nu har jag något att sysselsätta mig några timmar med. Sen skall en rec skrivas. De skall bli skönt att ha en sysselsättning.

Föresten, för er som inte har koll så kommer Kenny Begins 30 januari 2009 - Äkta lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]