Hämta ut paket

Trist att jag måste ta mig både till Ica Wisborg och posten företagscenter (som självklart ligger  princip i varsin ände av stan) för att hämta ett gratis pokerset som Erik skall få i julklapp av mig. Det var en "present" från gratisbio, man blir medlem på unibet, får 150kr att spela för att ett pokerset utskickat, ingen frakt eller något och kostar annars 900kr. Tycker jag var ganska bra :D

Något ni är intresserade av? Alltid en rolig julklapp till en killkompis om inte annat (jag diskriminerar och säger att det bara är killar som spelar poker nu) Om ni tycker det verkar intressant så börja med att bli medlem på gratisbio.se , sen går ni in på rubriken poäng, väljer click i rullgardinen och klickar er till .. sida 5 har jag för mig så står det precis hur du gör. Om ni får problem med något under vägen så är det bara att skicka en kommentar så hjälper jag er.

Men tillbaka till uthämtande av paket, på posten skall jag hämta ett paket med recentionsexemplar av lite böcker jag skall recensera (ibland äger det att vara skribent), har inte koll på vilka det är så jag skriver senare om jag lyckas ta mig dit)

God bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]