För trött för ett fuck

Jag ber så mycket om ursäkt. Idag är jag så trött att det inte är sant. Därför kommer det här inlägget bli ganska kort.

Jag var i Etelhem och Linde idag, jobbade och lekte sekreterare, kom för övrigt fram till att det jobbet skulle passa mig perfekt .

Blev även kallad fitta som knullar runt av min kära syster efter hon knuffat ut mig i snön i bara strumpor och med ett meddelande om att jag behöver aldrig mer visa mig hemma hos vår familj för jag hade minsann inget där att göra. Det var tröttsam, jag gillar inte när folk bestämmer sig för att gnälla/skrika på mig.

Jag har just ätit mat - potatisgrattäng med vitlök och örter och nu tänkte jag gotta mig med godis här i sängen och se på Anastasia, jag älskar den filmen och trodde jag hade tappat bort den för evigt men fanns visst hemma i lillebrors gamla rum - han hade lyckas plocka på sig ett antal dvd:er där.

Så ha en härlig kväll/natt och så skriver jag imorgon.
Sleept tight and don´t let the bed bugs bite

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Texten på UM inte publicerad än. Erik vill lägga upp den på söndag, då den handlar om skyltsöndag så vi får se hur det blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]