Fnassiga läppar och betalade räkningar

Fnassiga läppar har jag idag - och en ny revolutionerande rakhyvel. Hämtade ut den på Ica Visborg i morse. Prövade den lite snabbt, verkar apbra. Men känner inte direkt för att kasta ut multum med pengar på det. (Som abonnent får du 5 st refills med rakblad, tvål och lotion var 4:e månad. Pris per refill är 42 kr. Endast 18 kr tillkommer för porto och expedition per försändelse). Så för mig räcker det med provpaketet jag beställde. 39 kronor, värsta fyndet. Och har redan avbeställt fortsatt abonnemang. I framtiden är det åter igen engångsrakhyvlar från öb för 15 kronor som gäller. Jag lever i billighetsskitens land.

Tanden gör ännu ont, och när jag spottar är salivet blodblandat. Borde faktiskt lägga ner snart, över ett dygn sen tanden försvann ju. Surt sa räven och blödde lite mer.

Jag funderar i alla fall på att åka buss en gång till idag, förflytta mig till Signalen och köpa en tonfisksallad med massor av Rhode Island dressing -Mmmmmmmm, va gott -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]