Fest hos Skalman - suddigt minne

Jag hamnade på fest igår kväll. Jag blev nog ganska full, jag trodde inte det men jag tror det nu. Jag tror det var lite pinsamt.

Elias ringde mig och ville att jag skulle komma över, tydligen skulle jag inte känna någon förutom honom och hans flickvän. Lite omväxling tänkte jag och gick dit. Men eftersom Gotland är så jävla litet och inavelsställe så är ju typ alla släkt eller känner åtminstonde varandra så inte fanns det någon jag inte kände snarare.

Första som händer är att man hittar Elias och Shorty, sekunden efter Emma och Adde. Sen kom det självklart fram någon brud jag inte kommer ihåg men som hälsat på mig på diverse fester och tydligen varit i min lägenhet när jag och Erik förut både på 181 med Tommy. Sen hittade jag väldigt oväntat Johan Pettersson, lillebror till mitt ex som jag var tillsammans med för x antal år. Det var inte bara lite läskigt när han började prata om att jag var mycket vackrare än han mindes med mera ...

Ida och Leo (Eriks småsyskon) hittade även dit när jag var ganska dragen och de kan ha varit pinsamt, jag minns inte riktigt den delen av kvällen. Jag lekte mänsklig bh till Emma, det minns jag i alla fall. Och drack grogg på nåt som smakade saft och Sprite.

Hursom, poängen var att Gotland är alldeles för litet och alldeles för rädda för Securitas - som för övrigt var där -

Nu skall jag göra mig i ordning för att gå bort till Rikard och Eriks lägenhet (eller är det hos Lisa?) där de firar Tindras 2-årsdag. Grattis sötnös.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------







En sak till jag vill lägga till önskelistan - klicka på bilden för att komma till webshoppen där du kan beställa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]