Motivlös och snart hemlös råttentottare

image27Jag har haft fotohumör. Det finns inte så mycket att ha till motiv nu när det börjat snöa igen. Så ni får nöja er med mig. Erik tycker jag skall gå och duscha och sen skall vi åka iväg och hälsa på borta på fest hos Adina och gänget. Kan bli kul. Jag har varit hemma och jobbat. Fått med mig mjölk och en gigantisk säck med pant in. Och just det ja, en del klädgalgar.

Intervjuen med Loke Nyberg ägde rum och var jätte kul, jag drack några för många cider men hallå, det var på RIndi. Cidern kostar 28kr. Det blev en del fina bilder och många roliga svar på frågor. Intervjun kommer upp på UM nästa fredag. Lovar att posta länk då. Tills dess får ni nöja er med en liten preview. Så här har ni inledningen;

En helt vanlig kväll hos sambosarna Mupp. Helt plötsligt dyker en låt utan titel och utan artist upp på min skärm. ? Jaha, tänker jag. Vad är det här? Lyssnar, gillar, googlar. Men det slutar inte där. Efter att ha hittat Lokes hemsida så var jag frälst. Tack, och än en gång tack till den mystiska människa som placerat denna skatt i en bortglömd liten musikmapp längst in bland allt annat på min redan överfulla hårddisk. Tack!

Jag lever numera på näst intill ingenting, har blivit jättedålig på att äta på regelbundna tider, måste allt lära mig äta i takt med min kropp igen. Vilket inte alltid är det lättaste, men lets go Jillie.

Föresten, vi skall ta små råttisar på Hassan. Hon trivs numera som fisken i vattnet i sin nya bur tillsammans med Frosti, lånad avelshanne från Rone. Så om några veckor kommer det skutta runt små söta och hårlösa råttungar. Lovar att posta bilder för de intresserade. (hon sitter i mitt knä just nu och känns redan tjock, kan hon blivit stor på bara tre-fyra dar? Mhhh, men hon ser i alla fall rundare ut)

Nej, nu måste jag allt sticka och duscha.



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]