Fågelbad och skuldsatt upp över stortån

image17
Idag var jag och Erik nere i Almedalen och matade lite fåglar. De var söta, speciellt svanen där som inte hade några problem med människor som kom nära. Den åt till och med ur Eriks hand ett par gånger. Fram tills den försökte käka upp handen istället för brödet ^^

Innan det var vi på Almedalsbiblioteket (vilket också var anledningen till att vi var i Almedalen) och fick reda på att jag har en skuld på 140kr just ny. Och den ökar hela tiden då min engelska lärare konfiskerat mina böcker. Skall användas till att dubbelkolla mina källor i min uppsats. Skall tvinga av henne dem pengarna. *Morrrr*

Men just nu har jag just skackigt suttit och fyllt i halva ansöknan till Nordens fotoskola. Och tidigare idag var jag på systers jobb och skulle prata med chefen men hon var inte där. Jag skall nämligen fråga om lov för att fotografera några av gamlingarna på åldersdomshemmet till en av uppgifterna. Ska ha med 3 stycken bilder med temat "ansike", idéer till övriga två ansiktsbilder mottages ivrigt :D

Så nu skall man försöka att skriva ihop ansökningsbrevet. Vågar knappt öppna word-dokumentet. Känns alldeles för obehagligt. Lixsom, tänk om jag är tillräckligt duktig för att komma in men de skippar mig pga dåligt skrivet ansökningsbrev, ohhhh läskiga tanke ^^

Men nu skall ni alla få ha en trevlig måndagskväll.
Med vänliga hälsningar
Jillie Kaaret

ps. jag har blivit marknadsobservatör, unbeelivable men men...
Och jag har också sedan senaste inlägget hunnit bli både redhead och nu rosahårig. d.s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]