Ett mentalt ingenmansland

image25Jag är så trött att jag inte ens vet vad. Speciellt inte varför jag ännu är vaken. Men i mitt nyfärgade (blåsvart) hår känner jag mig ful, fast det var jag lika innan så ändrar inte så mycket. Hårförlängning kanske på g om någon på g-land kan fixa det. Vet du någon får du gärna lämna en liten söt kommentar.

Jag vill ha mega-massvis med pengar så jag kan shoppa smink/kläder/skor. Ge mig?

Nu är även min senaste text publicerad, första intervjuartikeln någonsin (bilder i slutet av inlägget, syns inte direkt vad det står men ändå ... ). Med härliga Anna Fransson. Det gick ganska bra faktiskt.

Och den 8 mars så skall jag intervjua och recensera Loke vilket skall bli ännu roligare, om även lite nervösare. Måste börja skriva ner frågor jag skall ställa. Och leta reda på en diktafon så man kan spela in samtalet och slippa sitta och skriva ner allt eftersom.

Jag har inte kommit längre på ansökningsbrevet men de förstod nog de flesta.

Sagan fick visst slutet den skulle ha. (Ljus bränns)

--------------------------------------------



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]