Vintagestyle á la sönderiven hand

Ibland så tittar man ut ur sitt nyckelhål och upptäcker till sitt förtret att världen inte längre är som man minns den



Jag trodde inte man kunde överaska en sovande katt - jag hade fel. Och som bevis på det är min ena hand sönderriven. Allt för att jag ville klappa den galna ADHD katten

P.s - jag är kär i vintagestil på fotona och rundade hörn och har inget bättre får mig härute så ni får helt enkelt bita ihop och glo på dem.








Translation: A disturbed cat isn´t equal to a happy cat - my hand is now days in 1.435.145 little pieces instead of one whole unit. Dont wake a sleeping cat is the moral of the story.

And a merry x-mas to all of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]