Gratis linser till alla bloggare där ute!

Nu kommer jag med lite skamlös reklam igen. Som kan vara mycket nyttig för en gångs skull. Speciellt för alla med en blogg där ute.

I våras så beställde jag en massa färgade linser från företaget med samma namn. Det var kul att pröva på lite olika ögonfärger. Jag beställde ett par månadslinser i brunt till studentbalen och sen tre par endagslinser i olika färger. Men de är använda sedan länge.

Och ni som läste det långa inlägget om önskefotograferingen igår läste också om min önskan att ha lila linser. Och idag hittade jag värsta bra kampanjen som passar mig.

Fargadelinser.com ger ut ett par "gratis" månadslinser till alla bloggare som skriver ett inlägg om det (det är här delen om skamlös reklam kommer in) - ingen fraktkostnad eller något.

Så här är mitt blogginlägg och det har jag inget problem med då jag faktiskt gillar deras hemsida och företag. De är typ billigaste linserna. När jag köpte i våras letade jag runt som en dåre. Och blev där jag hamnade till sist.

Så har ni en blogg - som varit aktiv i minst två månader - så tycker jag absolut ni skall nappa på det här och skriva ett inlägg om hemsidan.

Nu skall jag publicera detta och maila dem så jag kan beställa mina lila linser och hoppas på att de funkar tillsammans med min ögonfärg. Självklart kommer jag visa resultatet här sen :D

Gratis är alltid gott som vi redan vet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Jaa :) Dom kommer från http://www.eliteladies.se/

2008-12-11 @ 00:40:49
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]