A long way away

Jag sticker till Stockholm i morgon bitti. Och på söndag vidare mot Järpen.

Så försvinner från bloggsfären ett tag då de inte har internet där jag skall bo. Kanske spontanbloggar från något sött litet bibliotek men ni skall nog inte förvänta er det tyvärr.

Lovar ett gigantiskt inlägg och mycket bilder när jag kommer tillbaka. Som tröst under tiden får ni ett foto på mig i finfin peruk som Adde hade hemma hos sig samt en skiss till en tavla jag skall måla när andan faller på.


Translation: Leaving for Sthlm at 07.05 - and for Järpen (´n the snow) on sunday. Give me a call if you´re anywhere near and want to meet up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]