Uberseriös matlagning

Hur värdelös är man när man behöver googla fram hur man kokar potatis? Så pass värdelös att det passar mig är svaret.

Har jobbat både idag och igår och imorrn skall jag bara vara hemma. Gå upp relativt tidigt och laga klok frukost när jag faktiskt har mat i huset för en gångs skull (tackar pappa).

Så imorgon så är det stekt potatis med lök, ägg och rödbetor som gäller till frukost. Sen tänkte jag göra något seriöst till lunch och äta kvällsmat. Skall väl kanske berätta att det kommer va flest antal maträtter jag äter på en och samma dag sen min studentbal där det var trerätters middag :P Jag äter typ aldrig mer än två gånger per dag. Men oftast bara en - sorligt men sant.

Men imorgon skall det bli ändring hade jag tänkt.

(Pappa och mamma har skaffat katt föresten, den är jättesöt och heter Shoppis men mamma kallar den för ... kommer inte ihåg men det kungen kallas tydligen för samma :P)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Äsch, inte så värdelös tycker jag! (jag slog nämligen upp det i "Vår Kobok" härom veckan) :P



Lycka till med matlagningen!

2008-12-10 @ 14:45:57
URL: http://annuendag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]