Söta rosetter med svarta rosor

Att gå på toaletten är något man ogärna gör i mitt barndomshem.

Efter en 4 timmars väntetid var jag helt enkelt tvungen att tassa min väg förbi en mamma med tillhörande minikatt, stolar och bord som alltid lyckas vara precis där jag skall sätta fötterna och på så sätt ta mig genom den extrema kylan till den minimala toalettstolen.

Väl där var fötterna avdomnade och skinkorna ville desamma så fort de nuddade sitsen.

Sitter just nu och försöker massera tillbaka värmen i fötterna.

Att gå på toa i kalla barndomshus väcker inte nostalgi - bara hypothermia


Translation:
In my parents house - it´s so cold that you´re gonna hesitate about how much you really need that bathroom break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]