Presentkort och böcker

Hejsan svejsan än en gång.

Mina dagar bara flyter ihop. Har ingen riktig koll längre, skyller på att jag inte längre hör när min mobil ringer på morgonen. Det är faktiskt lite lätt jobbigt.

Föresten, en rolig sak. Jag nådde 2000 poäng på gratisbio.se nu. Det innebär att jag idag beställt lite presentkort. 300 kronor från Åhléns och 400 kronor på Hennes och Maruitz (oj, de heter inte så längre va? Man säger bara H&m va? Men hursom kommer de komma på torsdag eller fredag.

Som sagt tog det mig bara tre veckor och då har jag inte ens gjort så mycket. Så precis som förut, känner ni för lite extra pengar att shoppa för regga er då på gratisbio.se (fortfarande så att reggar du dig genom min länk får du 75 poäng att börja med (behövs 400 för en biobiljett lagom till jul)


Var jag också på Wisborg och hämtade ut nytt paket idag. Det var från Piratförlaget, boken Hjärtat får inga rynkor av Mark Levengood. Har fått otroligt bra rec så skall bli kul att läsa. Omdöme kommer om några dar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag en ny tävling ute=)

http://sweetkay.blogg.se/2008/december/tavlings-dags.html#comment

2008-12-16 @ 11:51:31
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]