Merry christmas to all, now you're all gonna die

GOD JUL
Kalle har sagt hej då för det här året och bror samt systers pojke ser på Ensam Hemma 4, jag planerar min hemresa istället.


-------------------------------------------------------------------------------------

Ny text på UM - Denna gång så tänkte vi lista lite bra julmusik, men valde att rata normala låtarna och istället fokusera på lite mer udda och roliga låtar. Kolla in.  Min hittar ni längst ner om tillfällig ordblindhet infaller såhär i juletid.


Merry christmas to all, now you're all gonna die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]