Kiwi och banansallad

Nu har jag stått och pysslat i köket ett tag.

Orkade inte laga riktig mat så tänkte bara göra några mackor men blev på humör för godheter så jag bestämde mig för att göra en fruktsallad. Dock hade jag inte så mycket frukter hemma men det blev Kiwi och Banansallad i alla fall.

Så bestämde jag mig för att smälta choklad och ha på. Men efter typ 30 minuter så liknade det inte smält choklad utan mer bara ihopkladdat och bränt. Så jag gav upp det. Men gott är det i alla fall, och nu luktar det choklad i min lägenhet :D

Sen gjorde jag lite mimosamackor också, för att få i mig lite mer mat dåda. Gotttttttttttttt


Jag postar bilden på maten jag åt igår också (lovade en person att intyga att jag åt. So here it goes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]