En Mulle Meck på promenad i en båt

Jag är rädd för vatten - och på så sätt indirekt för båtar.

Det var en förlösande information som jag förpassade på mig själv. Så nu skall jag nog hålla mig ifrån vatten - och båtar - vilket kan bli lite svårt då jag skall duscha. Alltså inte att hålla sig ifrån båtar, utan vatten.

Jag börjar bli djupt deprimerad över den så kallade "post" som faller in genom mitt brevinkast. Det är räkningar, reklam - och ibland, om jag har tur, en avi för att hämta ut något roligt - men aldrig någonsin ett enda brev.

Så detta är en uppmaning till er där ute. Skicka julkort, brev, kärleksförklaringar med mera till mig så jag slipper sitta här i jul med en baksmälla av typen ensamhet. So just send away.



Translation: I´m afraid of boats, and never get anything in the mail, except bills. So send me a love note and make me happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]