Att-göra-lista

Idag behöver jag styra upp min dag så jag inte bara ligger här, försov mig nämligen såpass att jag inte hann med bussen till Etelhem.

Så här kommer Jillies att göra lista:

* Skriv en kort text om Trasdockorna (Till UM)
* Skriv ihop artikeln om snabba pengar (även om de jag mailat inte svarat, till UM)
* Dammsuga / Bädda / Diska upp det sista glasen
* Äta mat / Ge katten och råttorna mat
* Kolla hur mycket pengar jag har på kontot så jag vet vad jag har att röra mig med
* Försöka ta mig till stan och tvinga någon till fika / gå lite efter julklappar
* Korra lite texter på UM

Sen kom jag inte på mer just nu men det räcker gott och väl för idag.

Ha en härlig dag och vill ni göra något på min lista så jag slipper är ni välkomna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]