Version 1.0

I ett impuls fall från helvete bestämde även jag mig för att skaffa en nördig liten blogg på cyberspace.
Bilddagboken fyller längre inte min längtan om uppmärksamhet. Eller nej, men nog är väl en blogg bra till något, om så bara att minnas vad jag gör under dagarna.

De som inte känner mig sen innan får tyvärr nöja sig med det faktum att de inte kommer vara ett dugg visare efter detta inlägg.
Dock kan ni få lite information om namnet som inbefinner sig på denna blogg, fotogenisk var upptagen så i brist på fantasi tog jag namnet av det första goda saken på mitt fina nya marmor soffbord. och det blev såklart brieost...

BTW, i går så hände en stor, nästan livsförändrande sak.

THE DREADS ARE ALL GONE.

Det trodde ni aldrig, men i ett impulsfall som varade i nästan två dygn så satt jag med kam och redde ut mina älskade dreads. utan balsam, inte så plågsamt som jag trodde, dock mycket värre nu efter.
Känner mig som en slaktare, alla små personligheter som jag utplånade. Men ändå otrolig lättad, dreadsen kan och kommer förmodligen tillbaka senare när håret är längre. Nu skall jag bara färga håret igen, pga denna otroligt stora blandning av färger som finns i håret nu, rött, svart, blont, vitt, brunt, lila m.m så kanske borde ha en enetlig färg, vet dock inte vilken än. några förslag?
Alla förslag uppskattas, just nu tror jag det står mellan gamla hederliga illrött eller vitt.


Thats all folks and feel welcomed to drop in from time to time.

Från den lilla varelsen som nu antagit namnet Brieost, hear it and tramble in fear.

Kommentarer
Postat av: Kamphund

:|

2007-12-09 @ 14:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]