Photoshoplärling


image10

För de som ännu inte sett the new hair. This is for all of you.
Jag funderar dock på att klippa håret, i äkta Victoria Beckham anda, med typ uppklippt i nacken om ni fattar.
Förutom det känns det som jag aldrig är på mina lektioner, men ligger ändå jag inte efter. Jag ligger t.om bra till. känns lite knasigt och på många sätt upp och ner men man sätter inte emot de med makten.

Och till våren söker jag till Nordens Fotoskola. Raggat referenser idag. fjärilar i magen på ingång. och photoshopslärandet går framåt.
http://www.nordensfotoskola.com/ för er som är intresserade av vad det är jag kommer satsa hela min själ i det kommande halvåret och förhoppningsvis i 3 år framåt
.
- 5 st. fria bilder.
- 3 st. bilder på temat "Motstånd".
- 3 st bilder på temat "Ansikte".

Är vad som skall levereras, tillsammans med ett ansökningsbrev som jag redan filar på. Men livrädd då jag inte vet antalet sökande varje år och de endast tar in 18 nya elever.

Föresten, baby och jag firade ett år tillsammans och typ 1,2 år som sambos i lördag (ja, nu undrar ni allt hur det går ihop... :P) Det var mysigt. Ibland förvånas jag över hur mycket jag älskar den killen. och känslorna är precis lika starka om inte starkare efter ett år tillsammans med honom.

Jaha, lite plus i kanten här, ibland är världen elak.
Eller världen elak och syster snäll, fick låna 100kr till att köpa cigg. Plus chips och läsk. Skall köpa ciggen på samma ställe som alltid för de har billigaste. Går fram till kassan, "ett paket corner 100, tack" självklart får jag frågan. "haru leg" och för första gången någonsin så har jag inte med mig det när jag skall köpa cigg. så var tvungen att tvinga syrrans pojk att köpa de till mig då Julia inte heller hade leg lätt tillgängligt, och allt detta precis igemte han i kassan, så om han inte visste att de var till mig hur som. Bara massa krångel.

Så Idag får ni nöja er med ett vanligt Fuck you and have a nice day

Kommentarer
Postat av: MadEleiNe

oh yeah sån där stjärnatauering fast på höften skall jag ochså skaffa;)

2008-01-10 @ 14:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]