It continues

Tapeterna kom idag *Stort, stort leende* (fotar imorgon när jag skall ut och jobba så får ni se hur de ser ut till lilla rummet) och förhoppningsvis kommer golvet snart.

Då blir det tapetsera av på söndag för på lördag skall Peter (familjens egna elektriker) dra massa nya ledningar och installera miljoner lysknappar och uttag - var på Clas Ohlsson idag och införskaffade nästan allt som behövdes, lång lista var det kan jag säga.

Can´t wait until it´s done!

(Just nu ringde det på dörren - någon som skulle titta på en lägenhet. Det var dock inte min :P De hade tydligen avtalat tid men killen dök aldrig upp och svarar inte på mobilen så ... Men någon skall alltså flytta från min trappuppgång, det verkar vara en trend)

Kommentarer
Postat av: Josse

humm humm humm "it continues" om ja får be ;)

2009-03-29 @ 22:19:46
Postat av: Jillie

Josse, mitt lilla engelska underbarn. Jag vill hänga dig i en nyckelring och gå omkring med dig bland mina nycklar alltid.



:D

2009-03-29 @ 23:02:08
URL: http://brieost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]