Once you kill a cow ...

God kväll. Dagen tillbringades med långkalsonger, en lång dag på Max, lite Unn-häng, bioköande och uthämtande av biobiljetter samt ett nyöppnat Subway. Men det mest intressant är nog utborstandet av mitt hår, det var ett fågelbo med tillhörande nästande fåglar - men inte nog med det, ta en titt här nedanför bara.

SAKNAD


Mamma! Jag saknar dig.


Jag funderar på att våldgästa the lá land tänkte jag. Hälsa på mami och papi och andas lite lantluft som den stadsråtta jag numera är. Sånt men får passa på när man har långledigheten, jag skall även brodera klart mitt broderi var tanken (så här långt har jag kommit hittills, vill ni gissa fortsättningen?)

Och JA! Jag vet att man tydligen är pensionär om man tillbringar sina helgen med att brodera istället för att gå ut och supa skallen i bitar, jag blev upplyst om det förra helgen - så nu skall jag snart kolla upp diverse pensionärsdanser då det börjar bli ett återkommande helgintresse för mig. Go Seniors!

Join me?


Kommentarer
Postat av: le qweeb

världens finaste mor+dotter!

2011-10-28 @ 14:58:37
Postat av: Pablo

you gotta make a burger. Gagafan?

2011-10-28 @ 15:53:47
Postat av: Jillie

Pablo: Nej, ett fan av fuldesign

2011-10-28 @ 17:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]