Godmorgon Sverige! (Comeback 2.0)


KIKABUUUUUUUUUUU!


Godegud, det är ju nästan flera år sedan sist - jag har gått ner mig, fått heltidsjobb, tappat all kreativitet och ruttnat bort i tråkighet. Nej men ärligt så har jag mest känt att mitt liv inte varit tillräckligt intressant att skriva om, men vafan - innan jag slutade blogga var jag arbetslös och skrev om att köpa cigg, käka chips och tonårshångla. Det kanske är intressant att läsa om att köpa körsbärstomater, servera mat till fyllisar och fästmanshångel istället?


Jag såg att alla mina söta prenumeranter har inte tröttnat - jag ser gärna att ni skriver en liten kommentar om ni vill att jag tar upp bloggandet igen, som lite pepp för att inte halka i glömska igen.


Men välkommen tillbaka, njut av färden och fråga om det är något ni vill veta!

Kommentarer
Postat av: Random

Go for it!

2011-10-27 @ 13:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]