DOING CONSTRUCTION


FÖRTAPPAD BLOGGDESIGN ERSÄTTS


Med en ny Jillie, nytt innehåll och nytt år så tänkte jag försöka mig på en ny design. För tillfället är mest headern ändrad men jag skall försöka mig på en makeover under min lediga långhelg jag för en gångs skull faktiskt försöker mig på (vanligtvis är jag lite arbetsnarkoman och byter bort mina långledigheter mot jobb och då hinner jag knappt mer än att tvätta, göra mig ett försök på att vräka dammråttorna och leta efter mina udda strumpor på mina lediga dagar.

Men i alla fall, jag hoppas ni har lite tålamod så lovar jag att det blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]