Åsikts inlägg

Nu är det ER tur att ha en åsikt, jag håller ju på och muppar runt med designen på bloggen och nu vill jag att ni säger vilket som är bäst, "orginalet" eller "the up ´n coming newcomer"?


Orginalet



The up ´n coming newcomer

Jag har ljusat ner bakgrunden lite och gjort innehållet bredare så jag kan ladda upp större bilder och så ni eventuellt kan se lite bättre vad som händer på bloggen - vad tycker ni?

Nu kräver jag minst 3 svar så bara att skriva en kort kommentar. Kan vara så enkelt som 1 eller 2.

Thank you ´n come again!
(måste föreställas med Apu-röst)

Kommentarer
Postat av: Random

Du kör verkligen hårt med den där senior-stilen. 2

2011-10-28 @ 15:40:41
Postat av: Heléne

2an tycker jag :)

2011-10-28 @ 17:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]