Ingen reklam

Min brevbärare har tillslut insett att en ingen reklam skylt besvaras bäst med ... just det ... ingen reklam. Så nu är jag deprimerad för det kommer ingen post, men jag vill inte be om reklam.

Jag hatar att jag kastar 90% av reklamen direkt, jag hatar hur många träd som sätter livet till för att jag skall få reda på hur mycket ett kilo morötter kostar på ICA Maxi vecka 15. (Men jag hatar också att spänna hela mig när jag hör brevbäraren äntra min trappuppgång och sucka lite lågt när han går igen utan att det smattrat till i mitt brevinkast)

Reklam eller ingen reklam - det är frågan.


Det här är min skylt. Men jag tror inte de ger reklamen till min granne i alla fall.

(Ikväll har jag en dejt. Mini, jag och Kenny Starfighter. It´s gonna be awesome.)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha klockren skylt ju =P

2009-03-31 @ 17:15:32
URL: http://mythoughtsmylifeandeme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]