Gårdagen i bilder

Små tillfälligheter kan göra hela ens dag. Tack alla inblandade i gårdagen!


På väg hem från bussen och en dags jobb så valde jag konstigt nog att ta en omväg. Helt plötsligt stod en Petra och hoppade upp och ner på en trappa och skrek mitt namn.

Och utan att jag vet hur det gick till hade jag tillbringat halva kvällen i den lillstora lägenheten i närheten av ÖB med en, som vanligt, hyperaktiv Petra.

Vi försökte minsann minnas lite breakdancemoves

Ghost Whisper-boxen uppehöll teven - jag blev lite besatt

Jag utelämnar vissa av de andra bilderna som följer denna, ni skulle tacka mig om ni bara visste

Senare så våldgästade vi (läs Petra) en Secrutias bil som stod utanför ÖB när jag väntade på att bli hämtad.

Efter det åkte jag och mitt sällskap på MAX för att sen åka hem till mig och glo film tills halv fem i morse. Han följde också med ut med mig på landet idag och hjälpte till att tejpa fönster och bygga lite - det var uppskattat.


På vägen hem idag så upptäckte jag hur vackert det kan vara med groteskt identiska och fula lägenhetsbyggnader där jag tillbringat ungefär 25% av mitt liv på "egen" hand (5 år)

Ha en vacker söndagskväll och tänk positiva tankar - till exempel hur underbart glad man kan bli av att åka buss när någon går förbi med en riktig god parfym och sen sätter sig på sätet bakom så man kan känna den goda lukten under hela bussresan.

Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Slumpen är en god vän till den som är öppen för livet. Jag hade en liknande erfarenhet hela helgen :-)

2009-03-30 @ 07:28:47
URL: http://blogg.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]