tjugoårsbarn

20 år av timmar,
minuter,
sekunder och
hjärtslag

jag önskar

kärlekstankar
hållaomarmar
magnetblickar
mindre plats under täcket (och i sängen)
och en kyss från han som brukar sova på min kudde

Om 1,5 timme så upphör jag att vara tonåring och förväntas vara vuxen, härlig början med en förstörd lägenhet som måste betalas - vuxenlivet äger verkligen. Hej då tonårshångel, orosfria dagar och DVDfilmer, goddag långsamt och sensuellt sex, nervösa sammanbrott och böcker om medicin (nej, knappast, jag kommer fortsätta tonårshångla, inte oroa mig och tillbringa dagarna med filmtittande - så mohahahaha, där fick du allt verkligheten *bitchslap*)


tidigare idag så lyckades jag föresten minsann lura till mig min födelsedagspresent från min älskling. I en suitcase of doom, gjord av kartong totalt intejpad i svart tejp (med ett tejpat hjärta och texten grattis), så hittade jag världens mest awesome tempurkudde - sånt lyx har aldrig jag ägt innan, så nu skall jag sova som en gudinna, tror jag börjar nu faktiskt.

Så se till att gratta mig nu så jag har massa roligt att läsa imorgon kväll när jag tittar in <3

Kommentarer
Postat av: Cicci

Grattis :D



Välkommen till vuxenlivet ;)

2009-07-07 @ 23:24:23
URL: http://niotimmar.blogg.se/
Postat av: Pk

GZ :D

2009-07-08 @ 04:51:50
Postat av: H C Barregren

Grattisulerar! Jag ska hitta en fin bumsofant till dig :-)

2009-07-08 @ 10:20:49
URL: http://blogg.bums.nu
Postat av: Heléne

Stort grattis!! hoppas du får en bra dag! :)

2009-07-08 @ 11:46:20
URL: http://renrot.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis i efterskott!

2009-07-09 @ 23:49:02
URL: http://bokkei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]