Discokaka

300 kronor och ett par jeans fattigare - massa dans, roligheter, alkohol och ett blåmärke i storleken av Italien rikare. Ett maghåll på köpet. Klubb kaka med discotema kom och passerade och 75 % av Team Skogsmulle infann sig.

Dåliga mobilbilder. Höger: random människor. Vänster: Cecilius och Mini i mörker

Det dracks Redbull vodka på Burn med sugrör och dansades till svetten rann - jag har saknat krogen, men ekonomin tillåter det inte oftare. Ni borde ta er ner till nästa Kaka, det är högpunkterna i mitt festliv. Stort leende och en snart sovande Jillie hälsar er alla god natt, sov gott och kom ihåg att inte låta the bed bugs bitas.

Att lämna avtryck och vara lycklig i festmyllret är en underbar erfarenhet som med lycka placeras i bagaget. (Jag spräckte jeansen under ett toalettbesök i snön - flög en kort lufttur och tog sen mark.)

Tack älsk för att du körde hem <3 !

Kommentarer
Postat av: keela

hahahahaha oj då :p

2009-02-22 @ 13:46:13
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: Stream

Du har vunnit ett Dolly hängsmycke i min utlottning! Grattis =)



Maila mig på: therese [at] sverige . nu

2009-02-23 @ 00:28:55
URL: http://streamsviktiga.blogspot.com
Postat av: Josse

en vacker dag ska ja åxå infinna mej på kaka så hela teamet kan rocka loss :P får se när de blir

2009-02-26 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]