She´s back

Jag är tillbaka, i alla fall tillfälligt. Julledigheten har satt in och pojken min umgås med vännerna så jag har lite tid över. Den tänkte jag spendera med bloggande, pizzaätande och 2 timmars plantor på Farmville - jag kommer alltså bostätta mig vid datorn.

Jag ber om ursäkt för mitt nästan evighetslånga uppehåll men det har inte funnit tid, kreativitet eller ork till att uppdatera och för detta ber jag om förlåtelse. Skall försöka ta tag i allt kreativt skapande nu, där bloggen, måleri och skissande på bussar ingår.

Men först och främst skall jag införskaffa en pizza så svullandet i sängen kan påbörjas.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Yay :D

2009-12-25 @ 22:17:06
URL: http://niotimmar.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Det är bättre att skriva när man känner för det och inte bara för att man måste. Då blir det aldrig bra. Välkommen tillbaka och se nu till att njuta av julledigheten.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år!

2009-12-27 @ 22:07:42
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]