Home is where your story begins




Här i julkreativiteten så frodas hemligheterna. Har startat upp ett nytt projekt som jag egentligen inte har tiden till men jag tänker ta mig tid till, det kommer bli jätteroligt - mer information kommer närmare startdatum då jag kan avslöja mera detaljer, än så länge får du allt hålla dig. Ovan ser du i alla fall ett exempel av vad jag pysslat med idag. Målat med blandade material, bland annat; blyerts, akryl, olja och tempera - just det ja, lite vattenfärg också ...

ska de va så ska de va annars kan de va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]