1305 Programmet presenteras av ...

Dagens syssla är Flash of Genius som kom på posten igår (den verkar jättebra - se den). Jag har lite chips och så finns det en läskflaska på golvet - äkta lycka.

Stockholmsbesöket är på föreläsning och jag lär möta upp honom + vänner på O'learys senare ikväll (där spenderades ett par timmar igår - mycket trevligt. Tisdag och hela baren fylld med folk, inte vanligt här på ön innan sommaren kommit på riktigt).

Solen skiner på dagarna och jag börjar verkligen känna sommarglädjen komma krypande! Enda nackdelen är mitt knullrufs som vägrar försvinna oavsett hur många gånger jag borstar det - 5 min senare är det tillbaka. Mitt hår gillar inte att vara vårdat.


Knullrufs är ett slanguttryck som betecknar den rufsiga frisyr som ibland oavsiktligen uppstår efter ett samlag.
                                                                                                                                                                      Källa: susning.nu

Kommentarer
Postat av: Cicci

Såg ditt mess igår, inga pengar på mobilen. Men du kan väl logga in på msn så kan vi prata :)

2009-05-14 @ 09:52:38
URL: http://niotimmar.blogg.se/
Postat av: H C Barregren

Shit ett samlag var femte minut :-)

2009-05-14 @ 12:16:39
URL: http://blogg.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]