@ BIRDIE 19

Så var det dags för Birdie - 19 denna gång.

Några timmar försenad tittade jag in och bland det första som händer (som alltid) är att jag blir nerbrottad till marken. Det finns onda planer om att gaffa fast mig i hoppborgen (Birdie är inget vanligt lan, vi leker i hoppborg, slåss med gigantiska boxningshanskar i en uppblåsbar ring, klättrar klättervägg, spelar lasertag + painball och gafftejpar fast mig överallt. Och mycket annat roligt. Birdie äger helt enkelt, några av de lyckligaste dagarna om året)

Här kommer lite bilder så här första timmarna - Enjoy. Stay tuned for more stuff from the most fun lan in the world - BIRDIE! (Varning för att alla bilder är totalt oredigerade och därav kanske lite dåligt ljus)


Jag är lycklig - datorplats med besöksbiljett och noll kronor för det hela. Att känna Crew har sina fördelar.



Vädret gillar inte riktigt oss än så länge - men det kommer.



Och så säger vi hej då för nu - skall iväg och kolla in qånkörans (Sami-språk) vid klätterväggen.

Kommentarer
Postat av: kånkuäst

VART fan är bilderna?!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]