@ BIRDIE 19 - Vol1.4

Ventilationen har gått sönder och det har inte varit såhär varmt här sedan Birdie 12 då de glömde att sätta igång ventilationen över huvud taget = Det är väldigt varmt!

Och en vanlig runda ner på stan för att lämna av någon vid tåget blir aldrig så vanlig när man nickar Chili, Gujjdo och Ostkaka och är på lan (Gujjdo håller föresten just nu som bäst på att förhandla om priset för att sälja mig till någon här på lanet - en Jolt var bjuden, jag bjöd över med en Coca Cola som i alla lägen äger Jolt så just nu ligger jag högst, funderar på att kasta in en tetrapack MER också)


Såhär går det när en del människor vägrar hämta korg och istället släpar med sig en barnkundvagn.


(Mobilkamera) Sami hittar alltid någon sorts fortskaffningsmedel, idag var det två såna där saker på hjul

22:49


På lan vet många där ute att det brukar infinna sig nördar, töntar, geeks eller vad ni nu vill kalla dem(/oss). Jag (eller jag och jag, han spelar på Scene) har just hittat deras mästare. En kille som gör awesome musik med hjälp av Gameboys. Det kan nog vara något av de häftigaste jag hört live i mitt liv :P


Kommentarer
Postat av: Pk

Vad är du för lanare igentligen? Du har varit offline sen klockan 1 :P

2009-05-22 @ 05:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]