@ BIRDIE 19 - Vol1.2

Det händer mycket fort på Birdie. I en boxningsmatch med Sami flög jag ur ringen och ner i golvet och slog i huvudet så jävla hårt att jag rekommenderat vännerna att ta mig till akuten om jag svimmar. Vi har även våldgästat något IT-gymnasium som har VIP-avdelning här. Snodde lite godis och såg film.

Som tillägg på det har även ett av mina och Gujjdos ökända gräl blivit förevigade på film av Crew så får väl se om det kommer upp i någon Birdie video senare.

Just my 5 cents for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]