En dag kommer dreadsen härja över jorden

Mitt hår börjar än en gång förvandlas till små söta dreads - och jag vill inte borsta håret. Först och främst så har jag faktiskt tappat bort borsten så det blir svårt. Men för det andra vill jag inte begå massmord igen. Jag har gjort det förut, och kommer förmodligen göra det igen, men än så länge får de små jävlarna frodas.

För att fira detta underbara tillfälle bjuder jag här på en liten (så liten blev den visst inte) tillbakablick i mina föredetta dreads liv. Från augusti 2006 till oktober 2007 I proudly presents the Dreads!


Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Jag gillar den första bilden för ditt uttryck, och så tycker jag att bilden med grön bakgrund är urcool.

2009-03-22 @ 10:53:51
URL: http://blogg.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]