Uppdatering

Idag har varit en sjukdag där jag förflyttat mig med kraftigt försenad (Swebus egna ord - 4 min i Jillietid) buss från jag-i-snöstorm till nästan-ingen-snö-på-gatorna. Det är konstigt vad 40 minuter och 5 mil kan göra.

Nu skall jag vila min sjuka kropp efter allt byggande som gjorts hemma - nya väggen är nästan uppe, tapeterna och golv till ett av rummen beställda och kommer nog i dagarna, och en inköpslista på all ny elektronik som skall sättas upp skriven (bland annat massa vägguttag och lampknappar) - det går framåt.

Föresten så skall jag fika med redaktionschefen och ansvarig utgivare på Gotlands Allehanda i nästa vecka för att förhoppningsvis börja skriva hos dem. De har planer på att föryngra alla delar av tidningen - hänger kvar i det gamla just nu - och jag tror nog jag passar i en förnyad version av tidningen jag läst varje morgon under hela min barndom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar för updaten, jag vill se bilder på de framtida hemmet sedan :D

2009-03-24 @ 21:12:33
URL: http://niotimmar.blogg.se/
Postat av: H C Barregren

Hälsa från mig att du måste få fast anställning där NU! (Och att du som förmån ska få blogga privat på arbetstid...)

2009-03-25 @ 08:33:53
URL: http://blogg.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]