Jag är ...

Jag är en otrogen gift kvinna med gnistrande ögon och en lycka som sprider sig ut i minsta lilla nerv och förbjuder tårna från att vara stilla. Jag är en vacker änka med vuxna barn och ett nytt förhållande, en student som skapar skuld och njutning. Jag är en plastdocka utan känslor som gömmer mig i dyra kläder, middagar och två strängar kokain på en glasspegel.

Jag är andra kvinnor och jag är fast i litteraturens fantastiska värld - jag stannar nog här ett tag till. I sängen med bok, godaste chipsen och en längtan efter något annat (som alla, alltid).

Made by Unn



P.s Det verkar som det var något fel på kommentarsfältet i förra inlägget - gick inte ens att komma in där, tråkigt tycker jag men hoppas att ni istället spammar sönder det här inlägget med allt ni velat säga mig under min frånvaro.

Kommentarer
Postat av: Randy

Oj vad ar det for text?

2009-03-21 @ 17:14:05
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]