Första ja-uppdraget


Som första handling i min ja-vecka så bad H C mig om att titta mot himlen, filosofera och sen blogga om det. Ovan har ni fotografi på himlen i min härliga lilla Visbystad men ni får vänta ett tag på textvarianten av filosofin. Andra handling var en trevlig kille på stan som bad om en cigg, självklart fick han det.


Jag och Mini (ovan) var på Borgen och såg på Kenny Starfighter vilket gjorde mig lyckligare än jag varit på länge. Hela salongen höll på att skratta ihjäl sig mest hela tiden, inräknat mig. Om ni inte sett den än - gör det. Och om ni inte sett serien på länge gör det också - läs min recension av boxen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]