Fetisher, pong-bollar och stress

En torsdag som alla andra - jag vaknade, kelade lite, gick upp, käkade smält glass efter jag glömt bort den 20 minuter och sist men inte minst gick helt upp och ställde mig och jonglerade i bara trosor.

Det känns som en helt normal och produktiv sak - jag borde klä på mig, sminka mig, åka buss ner på stan och fika. Istället står jag mitt i min lägenhet och jonglerar. Tror ni det kan vara någon inre önskan om att kunna hantera många bollar i luften samtidigt?

Igår så diskuterade jag fetisher väldigt - det är väldigt intressant men skriver mer om det senare då jag måste göra allt ovanstående och hinna till bussen som går om 9 minuter.

Berätta gärna om era egna fetisher sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]