EFTERLYST

EFTERLYST! EFTERLYST! EFTERLYS! EFTERLYST! EFTERLYST! EFTERLYST! EFTERLYST!

Tygapa med vänlig uppsyn, lyssnar till namnet Groodie. En mycket vänskaplig maskot som mycket möjligt kan ha följt med någon (o)vänlig själ hem på fyllan och villan efter studenten.




Senast sedd på studenten alternativt dagarna efter 070605 i Visby, Gotland men det är inte ovanligt att han färdas långa sträckor. Ett antal gånger har han hittats i Uppsala och Stockholm. Han brukar försvinna hemifrån långa stunder men alltid hittat tillbaka. Men nu börjar jag bli riktigt orolig så snälla, snälla, hjälp mig hitta honom. Han har bott hos mig över 5 år och jag vill inte förlora honom för evigt.

Om ni sett honom hör av er till:
Jillie  på 0737 320 686 alt. [email protected]

Om du inte sett honom, hjälp mig gärna hitta honom genom att sprida budskapet, eller om du är synsk kanske du får några intryck om vart han kan vara när du ser bilden och läser beskrivningen? - någonstans i Sverige sitter han rädd och förskräck och hittar inte hem. Alternativt på en ö i Röda Havet där han lappar jordgubbsglass och raggar på fina tjejer. Men hursom helst så vill jag bara ha hem honom, han är inte myndig än och kan inte bestämma över sig själv än.

Hittelön utlovad! 

EFTERLYST! EFTERLYST! EFTERLYS! EFTERLYST! EFTERLYST! EFTERLYST! EFTERLYST!

Kommentarer
Postat av: bea

haha okej :P

2009-03-26 @ 20:28:25
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Jillie

Går det kanske inte att lämna kommentarer här? Väldigt många uteblivna känns det som så jag testar. TESTING, TESTING!

2009-03-27 @ 19:32:20
URL: http://brieost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]