Födelsedagskalas

Min syster och lillebror firade sina födelsedagar igår - de fyller nämligen dagarna efter varandra.


Lite halvt dragkamp innan gästerna hittade ut till lilla huset i Linde

Goda, goda kakor

Första födelsedagsbarnet och tillika husmor - syster Julia som blev 22 i lördags (6 juni)

Anders unt moi

Peter lillasyster och Ådi

Syster och Peters nya katt är upersöt och heter Ådi

Peter fixar, Julia organiserar

Längst bort i rött sitter andra födelsedagsbarnet - lillebror Jacob som fyllde 19 i går (7 juni)

Självklart var det tårta - detta är den andra som var Julias, Jacobs hade redan blivit uppäten när jag fick upp kameran

Bitar av gänget som samlades för att fira

I väntan på bussen hem så fick jag ett tydligt budskap av Anders tröja när jag råkade ta ett kort rakt ut i luften

Och med den bilden avslutar vi födelsedagsfirandet tycker jag
Grattis på er än en gång! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]