(Du&JagNatten)

När nästan all ens tid spenderas med en Anders som inte gillar att jag är osocial vid datorn och den lilla tiden man har för sig själv går ut på att just va för sig själv så blir det tyvärr inte så mycket bloggande. Inte mycket surfande över huvudtaget faktiskt - jag har ungefär 250 inlägg på bloglovin att läsa, hur många texter som helst att skriva, massa forumtrådar att kolla igenom och en hel del spel att spela.

Men det är värt det - varje timme, minut och sekund är värt det
Ingen kan ta ifrån oss våra sekunder, älskling.

Jag har dock precis blivit ägare av ett nytt handfat som ADHD-katten tycker hon kan bo i. Just nu så hoppar hon runt som en galning och när hon blir rädd för något söker hon skydd i handfatet. Jag är nog ganska säker på att hon kommer lyckas välta och ha sönder det innan det ens är på plats i badrummet.


(ursäkta jättedåliga bildkvaliten, orkade inte ta kort med kameran, koppla in, ladda över, förminska med mera så det fick bli webcam)

Jag älskar John Silver mjukpack föresten, det är något äkta nostalgiskt när det kommer till dem, Metallica och en illaluktande husvagn (gamla sommarminnen som dyker upp)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Gillar inlägget, speciellt det sista raderna ;)

2009-06-14 @ 21:31:48
URL: http://niotimmar.blogg.se/
Postat av: Pk

Sekunder är värdefulla saker om dom tillbringas med dig ^^ <3

2009-06-14 @ 22:35:58
Postat av: Pappa

Hm Johan Silver Metallica och en illaluktande husvagn (gamla sommarminnen som dyker upp)Jag måtte aldrig vart med på den tiden ??



Pappa

2009-06-15 @ 12:52:45
Postat av: Pk

Haha XD Busted!

2009-06-15 @ 13:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]