Nattjafs

ADHD-katten har lyckas sprida en otroligt osmaklig lukt från badrummet och ut i verkligheten, det gör att man önskar att man föddes utan näsa. Som en flykt undan den så funderar jag på att göra det enda vettiga 03.03 natten mellan en måndag och tisdag - gå och lägga mig.

Men först väntar en cigg som jag fick pendla hela vägen till andra sidan Konsum mitt i natten för att införskaffa, får hoppas att den var värt besväret.

Om 3 dagar är det ett år sen jag tog studenten och om 37 dagar upphör jag att vara tonåring - för detta sörjer jag (det enda jag önskar mig är att alla eventuella presenter är inslagna, skitsamma om det är luft eller en Ferrari ni vill ge mig)



Kommentarer
Postat av: Heléne

tack tack :)

2009-06-04 @ 21:24:32
URL: http://renrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]