Allmänt babbel

Efter en gigantiskt lång frånvaro så sitter jag här igen, med planer på en trip bort till Reno-kiosken där jag skall hyra film, köpa alldeles för dyr Ben & Jerrys glass och massa lösgodis (7,90/hg men efter 1kg så är det 5,90/hg) för skatteåterbäringen som nu letat sig hit (4730 välbehövda kronor)

Sen spendera kvällen med det inhandlade plus inbjudningskort och listor på gäster, lekar, mat, med mera till min 20-årsdags fest som det bestämdes att jag skall ha nästa månad. 11 juli är det barnkalas med vuxentwist = shotpromenad istället för tipspromenad, fiskdamm med små söta Jäger och Absolut Vodka flaskor och andra roliga saker.

Det kommer bli awesome och för första gången i mitt liv skall jag ha en fest för att fira min födelsedag (har aldrig haft det, inte ens när jag var liten. Alltid syster min som fick istället) - nu hoppas jag på många presenter, trevligt folk och så lite spyor i min trädgård som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej,

Har en tävling i min blogg just nu där man kan vinna en påse med valfri smak med miniskorpor om du vill vara med i den!?

http://sweetkay.blogg.se/2009/june/vinn-miniskorpa.html



Har även en utlottning av en ny bloggdesign.



Mvh Linda

2009-06-12 @ 16:48:07
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]