Inte ens ett dygn sen dina fingrar fanns längst min ryggrad


God morgon - här kommer en hälsning från landet och den nyblivna lantfjollan. De senaste dagarna har gått åt till att flytta allt som bott i min lägenhet, städa, få skäll för ett dåligt jobb, satt upp hyllor, muckat med en digitalmottagare, gjort om en vägg till egovägg, hittat en medicinsk uppslagsbok som numera bor i min bokhylla, saknat min morfar som jag aldrig träffat men brås på, och bäddat sängen - eller egentligen är det ju så otroligt mycket mer men men ...

Jag bor numera där internet fungerar max ett par minuter åt gånger, och aldrig snabbt, där mobiltäckningen är lika med noll och katten morrar samt fräser under sängen. Där hyllorna står lutade mot väggen och där man måste beställa snacks från en pojke som är elektriker och systers pojkvän för att det är 2 mil till närmaste affär (5 km egentligen men den är bara öppen ett par timmar om dagen).

Där ens saker ännu står ouppackat i lådor och där jag måste lämna trädgården och gömma mig bakom en buske för att röka en cigarett. Där min härliga pojkvän inte finns, utan fem mil från hans famn. Där jag saknar kramar och pussar och en svettig kropp som andas tungt (jag saknar dig så otroligt mycket och fick jag bestämma skulle du bo i min ficka som vi pratat om, minns du?)



Kommentarer
Postat av: Pk

Klart jag minns <3 (Krama hårt)

Det är inte för ingenting isolering är det tyngsta staffet, men vi är awesome always remember that and all will be fine ^^



2009-07-01 @ 17:04:26
Postat av: Cicci

Fina bilder :)

Jasså, du har flyttat nu?

Kramar, saknar dig!

2009-07-01 @ 17:40:14
URL: http://niotimmar.blogg.se/
Postat av: H C Baregren

Det låter som ett väldigt mysigt ställe. Hälsa morfar (som finns där också)!

2009-07-02 @ 08:40:09
URL: http://blogg.bums.nu
Postat av: Emelie.

jag skulle vilja se kort på alla dina tatueringar :D

2009-07-02 @ 22:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]