Gratisbio - Bluff eller verklighet?

--------------------------------------------------------------------------------------------
Ny artikel på UM
Denna gång har jag valt att använda mig av lite skjutjärnsjournalistik, som min chefsredaktör skulle uttryckt det, och undersökt hur sajten gratisbio.se egentligen fungerar. Ni som följer bloggen vet vad det handlar om och så ... om ni är nya (eller helt enkelt vill läsa om det) hittar ni artikeln här och kan se efter om det verkar va värt att bli medlem.

Blir medlem genom min länk här och få 75 poäng i startpoäng istället för de vanliga 50. Det går relativt snabbt att samla ihop poäng. Själv har jag redan fått hem 700kr i presentkort som ni kan läsa om i artikeln samt längre bak i bloggen.

Nu skall en skrotande Jillie äta något och gå till affären.
Bilden kommer från http://www.friendcake.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]