Årets skribent - UM-awards

Jag upptäckte just en halvrolig/halvkonstig sak. På UM så skapas det en hel del trådar i forumen som vi flesta vet. Bland annat UM-awards där användare kan nominera användare/mods/skribenter/admins i en hel del olika katergorier. Allt från Årets manliga attentionwhore till Årets bloggare.

Jag kollade runt lite och såg att jag blev nominerad till årets skribent. Med motiveringen "För hon är het", jaja. Man får nöja sig med det man får.

Jag sitter just nu multitaskar, tre stycken texter skriver jag på samtidigt. I-landsproblem, Linda Skugges nya bok och Mark Levengoods bok. Hoppas bli klar med åtminstonde två ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]