Vad gör ni ikväll?

Jag har en känsla av att inte finnas hos mina vänner. Att de lätt glömmer bort mig och gömmer sig bakom anledningar till att inte träffa mig.

Men sen så tänker jag på att jag för evigt kommer finnas hos dem i minnen. Jag har gett dem leenden. tider av lycka och många händelser att se tillbaka på med glimmer i ögonen. Det värmer.


S2, Linda? Emil och Bodil på skrikfest för bra länge sen

Men ibland så hjälper inte det när man på en fredagskväll inte hör av NÅGON av sina bekanta på något sätt. Inga samtal, inga ord på msn, inga sms. Utan själv måste ringa runt och se vad som händer och får svaret ingenting, bara vara hemma. Då känner man sig ensam.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har inte hört nåt alls av mina gamla vänner på ett år, så jag förstår vad du menar. Man känner sig som den ensammaste människan i världen...

2009-02-28 @ 00:52:19
URL: http://mythoughtsmylifeandeme.blogspot.com
Postat av: Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!

2009-02-28 @ 09:30:19
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]